Τρίτη, Δεκεμβρίου 28, 2010
Δευτέρα, Μαρτίου 09, 2009
Παρασκευή, Ιανουαρίου 02, 2009
Παρασκευή, Ιανουαρίου 04, 2008
Σάββατο, Αυγούστου 18, 2007
Τετάρτη, Ιανουαρίου 25, 2006
Όλη η ζωή είναι γραμμένη σε στίχους...
Ø Τώρα που ήρθε η στιγμή
για πάντα να με αφήσεις
τράβα μπροστά και πίσω ούτε μια ματιά μη ρίξεις
γιατί θα δεις τα μάτια μου δάκρυα να κυλάνε
και τα χέρια μου ν’ απλώνονται πίσω να σε ζητάνε!!
Ø Επειδή η πραγματική αγάπη δεν περιμένει ανταπόδοση
δεν μ’ ενδιαφέρει αν θα μ’ αγαπήσεις…
Να ξέρεις ότι σ’ αγαπώ κι ότι δεν φοβάμαι
Αν θα εκμεταλλευτείς αυτήν την αδυναμία μου!!
Ø Μη νομίζεις πως όποιος γελάει είναι χαρούμενος
υπάρχουν και δάκρυα της καρδιάς που ποτέ
δεν μπόρεσαν να φτάσουν στα μάτια και αυτά είναι
που πονάνε!!
Ø Σκέφτηκα τη μέρα χωρίς ήλιο και δεν φοβήθηκα
σκέφτηκα την νύχτα χωρίς φεγγάρι και δεν τρόμαξα
Σκέφτηκα εμένα χωρίς να σ’ ακούσω και δάκρυσα!!
Ø Όταν θα δεις το δειλινό και πάλι ματωμένο
κάνε για μένα μια ευχή την ώρα αυτή πεθαίνω!!
Ø Λένε ότι προτού πεθάνεις περνάνε από τα μάτια σου
οι ωραιότερες στιγμές της ζωής σου. Τι λες? Αξίζει μια αυτοκτονία για να σε ξαναδώ??
Ø Το φεγγάρι χλωμό και δυο μάτια θλιμμένα
μια απαλή μουσική που θυμίζει εσένα Δυο κεριά αναμμένα με πολλές αναμνήσεις Και μια άδεια καρδιά ποθεί να γυρίσεις!!!
Ø Έτρεχε το αίμα επειδή κάποιοι
προσπάθησαν να ξεχωρίσουν μέσα από την καρδιά μου
εσένα! Μα δεν άντεξα στον πόνο γι’ αυτό προτίμησα
να πεθάνω παρά να σε χάσω!!
Ø Μην παραπονιέσαι γι’ αυτά που χάνεις
απλά να προσπαθήσεις πάντα για το καλύτερο!!
Ø Μην κλαις για κάτι που δεν έχεις
Άσε τους άλλους να κλαίνε που δεν έχουν εσένα!!
Ø Δεν περίμενα ότι θα σ’ ερωτευτώ
νόμιζα πως η καρδιά μου είχε καλές αντιστάσεις
Νόμιζα πως ελέγχω την κατάσταση
Όμως δεν περίμενα πως θ’ άγγιζες την καρδιά μου όταν με πρωτοκράτησες στην αγκαλιά σου.
Όλα ανοιχτά για σένα!
Δεν περίμενα να σ’ ερωτευτώ
Χαίρομαι όμως που το έκανα!!
Ø Η βροχή αφήνει τις κρύες της σταγόνες στο καυτό χώμα
Το χιόνι τις πολύγωνες νιφάδες του επάνω στα βουνά
Η δροσιά την παγωμένη ψυχράδα της στον ουρανό και εσύ….
Αφήνεις τα ίχνη σου στην πληγωμένη μου καρδιά!!!
Ø Σ’ αγάπησα για ένα χαμένο
χθες
Σ’ αγαπώ για ένα υπέροχο
αύριο
Θα σ’ αγαπώ για ένα αιώνιο
αύριο…..
Ø Ήσουν ο πρώτος που μου είπες ότι έχω ωραία μάτια
κι όμως τα έκανες να δακρύσουν
Ήσουν ο πρώτος που μου είπες ότι έχω καλή καρδιά
κι όμως την έκανες να ραγίσει
Ήσουν ο πρώτος που μου είπες ότι έχω ωραίο χαμόγελο
κι όμως το έκανες λυγμό! Γιατί?
Ø Η πιο μεγάλη μου ανάμνηση…η γνωριμία μας
Η πιο μεγάλη μου λύπη…η απόσταση
Η πιο κρυφή μου ελπίδα…ένα σου μήνυμα
Το πιο τρελό μου όνειρο…να ήσουν εδώ....
Ø Κάποτε με ρώτησες τι αγαπώ πιο πολύ
εσένα ή την ζωή μου, κι εγώ σου απάντησα την ζωή μου
ένα δάκρυ κύλησε κι έφυγες! Τότε εγώ σου φώναξα:
Η ζωή μου είσαι εσύ…
Ø Στην σιωπή του θορύβου
στη μοναξιά της αβύσσου
στην ηρεμία μιας τρέλας
στο σκοτάδι μιας μέρας
Μόνο εκεί όταν βρεθώ…θα πάψω να σε σκέφτομαι!!
Ø Κάποτε η αγάπη ρώτησε την φιλία:
“Τι κάνεις εκεί ανόητη”? Κι εκείνη της απάντησε:
“κάνω να γελούν αυτούς που εσύ κάνεις να κλαίνε”!!!
Ø Κοιτάω τ’ αστέρια φτιάχνω την μορφή σου
κλείνω τα μάτια μου και βρίσκομαι μαζί σου
ψάχνω μέσα μου και βρίσκω εσένα και αμέσως κατάλαβα
πως φτιάχτηκες για μένα!!
Ø Τρέλα είναι να έχω όλα τα’ αστέρια και να θέλω ένα…
να έχω όλη την θάλασσα και να θέλω μια σταγόνα…
να έχω όλο τον κόσμο και να θέλω μόνο εσένα!!
Ø Μου έμαθες να ‘σ’ αγαπώ’
Να ανασαίνω από την ‘ανάσα’ σου
Να πετώ με το ‘άγγιγμα’ σου
Ξέχασες όμως να μου μάθεις ‘να ζω χωρίς εσένα’!!
Ø Θα’ θελα να ήμουν μια σταγόνα αίμα σου…
να κυλήσω στις φλέβες σου.. να περάσω απ’ το μυαλό σου
να καταλήξω στην καρδιά σου… να δω υπάρχω?
Ø Αν κάποτε σου περάσει από το μυαλό
ότι δεν υπάρχει τίποτα που να δίνει νόημα στην ζωή σου…
σκέψου ότι η ύπαρξη σου και μόνο δίνει νόημα στην δική μου!!!
Ø Η ευτυχία ποτέ δεν είναι εκεί που είμαστε
είναι πάντα εκεί που δεν μπορούμε να βρεθούμε
κι εγώ πονάω γιατί είμαι εκεί που δεν θέλω….
Μακριά σου!!!!
Ø Όταν τα χείλη δεν μιλούν
Τα μάτια μαρτυρούνε
Γιατί κοιτούν επίμονα
Τα μάτια που αγαπούνε!!
Ø Δεν μετάνιωσα που σ’ αγάπησα
Μετάνιωσα όμως που δεν μπόρεσα να στο δείξω!!
Ø Φαντάσου ένα δειλινό χωρίς ήλιο ,
Η ύπαρξή του χωρίς αυτόν είναι άσκοπη. Έτσι είμαι κι εγώ
Χωρίς… Εσένα….
Ø Ποτέ μην υποταχθείς στα όνειρα μιας στιγμής.
Ποτέ μην σκεφτείς την ευτυχία μέσα από τα μάτια του χάρου
Ποτέ μην γεμίσεις την καρδιά σου με ψεύτικες ελπίδες
και όνειρα Ποτέ… Γιατί δεν θα προλάβεις ούτε καν
να το μετανιώσεις!!
Ø Έρχονται στιγμές που η ζωή
γίνεται ένα πρόσωπο, δυο μάτια
κι όταν αυτά τα μάτια σου λένε <όχι>
είναι σαν να σου λέει όχι η ίδια η ζωή
και πώς να ζήσεις χωρίς αυτήν ?
Ø Ένα στυλό χωρίς μελάνι δεν γράφει
ένα λουλούδι χωρίς νερό δεν ζει
μια αγάπη δίχως έρωτα πληγώνει
κ’ η μοναξιά χωρίς εσένα με σκοτώνει!!
Ø Είναι τα μάτια σου που κλείνεις και τρομάζω
είναι που μέσα σου σαν χρώμα ξεθωριάζω
είναι που θέλω εσένα και διστάζω
μη φύγει τ’ όνειρο καθώς θα σ’ αγκαλιάζω !!
Ø Φαντάσου να σ’ έβλεπα πίσω από το τζάμι της ζωής μου
και όσο ανάσαινα να θόλωνε και όσο θόλωνε
να σ’ έχανα! Αν δεν ανασαίνω θα πεθάνω…
Όμως αξίζει να σε βλέπω!!
Ø Όταν όλα κάποτε σ’ αφήσουν
Και τα’ αστέρια από τον δρόμο σου σβήσουν
μην δακρύσεις και αμέσως θυμήσου πως
με την σκέψη μου θα’ μια μαζί σου!!
Ø Έχεις χαθεί σε μια σιωπή που τρυπάει τα’ αυτιά
δεν σε θυμήθηκα απλά δεν σε ξέχασα ποτέ!
Θέλω να σε δω αλλά όχι μόνο στα όνειρα!! <Σ’ αγαπώ>
Ø Όταν σε γνώρισα φοβήθηκα να σου μιλήσω
Όταν σου μίλησα φοβήθηκα να σε φιλήσω
όταν σε φίλησα φοβήθηκα σ’ ερωτευτώ
και τώρα που σ’ ερωτεύτηκα
φοβάμαι μη σε χάσω!!!
Ø Αν ήμουν πουλί
θα ήσουν τα φτερά μου
Αν ήμουν δέντρο
θα ήσουν οι ρίζες μου
Μα είμαι άνθρωπος και είσαι η καρδιά μου!!
Ø Αν ήσουν τριαντάφυλλο στην έρημο
θα γονάτιζα στο υπόλοιπο της ζωής μου μπροστά σου και θα έκλαιγα για να μην διψάσεις ποτέ!!
Ø Κάθε μέρα θα σου λέω σ’ αγαπώ!
Αν κάποια μέρα δεν το ακούσεις
πάρε ένα τριαντάφυλλο κι έλα να με βρεις…
Θα είμαι σ’ έναν τάφο και θα σ’ αγαπάω σιωπηλά!!
Ø Το να ξεχάσεις
δεν σημαίνει να σβήσεις τα πάντα απ’ τη μνήμη
Αλλά να καταφέρεις να θυμάσαι χωρίς να πονάς!!!
Ø Αγάπα ότι έχεις
αφού δεν μπορείς να έχεις ότι αγαπάς!!
Ø Όπως ο ουρανός
αγκαλιάζει τη γη
Όπως τ’ αστέρια
φλερτάρουν το φεγγάρι
Όπως ο ήλιος
ερωτοτροπεί σε κάθε ανατολή
Έτσι θα ήθελα
να είμαστε εμείς οι δυο
Μαζί!!
Ø Μην προσπαθείς να κρίνεις
αυτόν που σε πλήγωσε
γιατί μπορεί να πληγώθηκε περισσότερο
μέχρι να βρει το θάρρος μα το κάνει!!
για πάντα να με αφήσεις
τράβα μπροστά και πίσω ούτε μια ματιά μη ρίξεις
γιατί θα δεις τα μάτια μου δάκρυα να κυλάνε
και τα χέρια μου ν’ απλώνονται πίσω να σε ζητάνε!!
Ø Επειδή η πραγματική αγάπη δεν περιμένει ανταπόδοση
δεν μ’ ενδιαφέρει αν θα μ’ αγαπήσεις…
Να ξέρεις ότι σ’ αγαπώ κι ότι δεν φοβάμαι
Αν θα εκμεταλλευτείς αυτήν την αδυναμία μου!!
Ø Μη νομίζεις πως όποιος γελάει είναι χαρούμενος
υπάρχουν και δάκρυα της καρδιάς που ποτέ
δεν μπόρεσαν να φτάσουν στα μάτια και αυτά είναι
που πονάνε!!
Ø Σκέφτηκα τη μέρα χωρίς ήλιο και δεν φοβήθηκα
σκέφτηκα την νύχτα χωρίς φεγγάρι και δεν τρόμαξα
Σκέφτηκα εμένα χωρίς να σ’ ακούσω και δάκρυσα!!
Ø Όταν θα δεις το δειλινό και πάλι ματωμένο
κάνε για μένα μια ευχή την ώρα αυτή πεθαίνω!!
Ø Λένε ότι προτού πεθάνεις περνάνε από τα μάτια σου
οι ωραιότερες στιγμές της ζωής σου. Τι λες? Αξίζει μια αυτοκτονία για να σε ξαναδώ??
Ø Το φεγγάρι χλωμό και δυο μάτια θλιμμένα
μια απαλή μουσική που θυμίζει εσένα Δυο κεριά αναμμένα με πολλές αναμνήσεις Και μια άδεια καρδιά ποθεί να γυρίσεις!!!
Ø Έτρεχε το αίμα επειδή κάποιοι
προσπάθησαν να ξεχωρίσουν μέσα από την καρδιά μου
εσένα! Μα δεν άντεξα στον πόνο γι’ αυτό προτίμησα
να πεθάνω παρά να σε χάσω!!
Ø Μην παραπονιέσαι γι’ αυτά που χάνεις
απλά να προσπαθήσεις πάντα για το καλύτερο!!
Ø Μην κλαις για κάτι που δεν έχεις
Άσε τους άλλους να κλαίνε που δεν έχουν εσένα!!
Ø Δεν περίμενα ότι θα σ’ ερωτευτώ
νόμιζα πως η καρδιά μου είχε καλές αντιστάσεις
Νόμιζα πως ελέγχω την κατάσταση
Όμως δεν περίμενα πως θ’ άγγιζες την καρδιά μου όταν με πρωτοκράτησες στην αγκαλιά σου.
Όλα ανοιχτά για σένα!
Δεν περίμενα να σ’ ερωτευτώ
Χαίρομαι όμως που το έκανα!!
Ø Η βροχή αφήνει τις κρύες της σταγόνες στο καυτό χώμα
Το χιόνι τις πολύγωνες νιφάδες του επάνω στα βουνά
Η δροσιά την παγωμένη ψυχράδα της στον ουρανό και εσύ….
Αφήνεις τα ίχνη σου στην πληγωμένη μου καρδιά!!!
Ø Σ’ αγάπησα για ένα χαμένο
χθες
Σ’ αγαπώ για ένα υπέροχο
αύριο
Θα σ’ αγαπώ για ένα αιώνιο
αύριο…..
Ø Ήσουν ο πρώτος που μου είπες ότι έχω ωραία μάτια
κι όμως τα έκανες να δακρύσουν
Ήσουν ο πρώτος που μου είπες ότι έχω καλή καρδιά
κι όμως την έκανες να ραγίσει
Ήσουν ο πρώτος που μου είπες ότι έχω ωραίο χαμόγελο
κι όμως το έκανες λυγμό! Γιατί?
Ø Η πιο μεγάλη μου ανάμνηση…η γνωριμία μας
Η πιο μεγάλη μου λύπη…η απόσταση
Η πιο κρυφή μου ελπίδα…ένα σου μήνυμα
Το πιο τρελό μου όνειρο…να ήσουν εδώ....
Ø Κάποτε με ρώτησες τι αγαπώ πιο πολύ
εσένα ή την ζωή μου, κι εγώ σου απάντησα την ζωή μου
ένα δάκρυ κύλησε κι έφυγες! Τότε εγώ σου φώναξα:
Η ζωή μου είσαι εσύ…
Ø Στην σιωπή του θορύβου
στη μοναξιά της αβύσσου
στην ηρεμία μιας τρέλας
στο σκοτάδι μιας μέρας
Μόνο εκεί όταν βρεθώ…θα πάψω να σε σκέφτομαι!!
Ø Κάποτε η αγάπη ρώτησε την φιλία:
“Τι κάνεις εκεί ανόητη”? Κι εκείνη της απάντησε:
“κάνω να γελούν αυτούς που εσύ κάνεις να κλαίνε”!!!
Ø Κοιτάω τ’ αστέρια φτιάχνω την μορφή σου
κλείνω τα μάτια μου και βρίσκομαι μαζί σου
ψάχνω μέσα μου και βρίσκω εσένα και αμέσως κατάλαβα
πως φτιάχτηκες για μένα!!
Ø Τρέλα είναι να έχω όλα τα’ αστέρια και να θέλω ένα…
να έχω όλη την θάλασσα και να θέλω μια σταγόνα…
να έχω όλο τον κόσμο και να θέλω μόνο εσένα!!
Ø Μου έμαθες να ‘σ’ αγαπώ’
Να ανασαίνω από την ‘ανάσα’ σου
Να πετώ με το ‘άγγιγμα’ σου
Ξέχασες όμως να μου μάθεις ‘να ζω χωρίς εσένα’!!
Ø Θα’ θελα να ήμουν μια σταγόνα αίμα σου…
να κυλήσω στις φλέβες σου.. να περάσω απ’ το μυαλό σου
να καταλήξω στην καρδιά σου… να δω υπάρχω?
Ø Αν κάποτε σου περάσει από το μυαλό
ότι δεν υπάρχει τίποτα που να δίνει νόημα στην ζωή σου…
σκέψου ότι η ύπαρξη σου και μόνο δίνει νόημα στην δική μου!!!
Ø Η ευτυχία ποτέ δεν είναι εκεί που είμαστε
είναι πάντα εκεί που δεν μπορούμε να βρεθούμε
κι εγώ πονάω γιατί είμαι εκεί που δεν θέλω….
Μακριά σου!!!!
Ø Όταν τα χείλη δεν μιλούν
Τα μάτια μαρτυρούνε
Γιατί κοιτούν επίμονα
Τα μάτια που αγαπούνε!!
Ø Δεν μετάνιωσα που σ’ αγάπησα
Μετάνιωσα όμως που δεν μπόρεσα να στο δείξω!!
Ø Φαντάσου ένα δειλινό χωρίς ήλιο ,
Η ύπαρξή του χωρίς αυτόν είναι άσκοπη. Έτσι είμαι κι εγώ
Χωρίς… Εσένα….
Ø Ποτέ μην υποταχθείς στα όνειρα μιας στιγμής.
Ποτέ μην σκεφτείς την ευτυχία μέσα από τα μάτια του χάρου
Ποτέ μην γεμίσεις την καρδιά σου με ψεύτικες ελπίδες
και όνειρα Ποτέ… Γιατί δεν θα προλάβεις ούτε καν
να το μετανιώσεις!!
Ø Έρχονται στιγμές που η ζωή
γίνεται ένα πρόσωπο, δυο μάτια
κι όταν αυτά τα μάτια σου λένε <όχι>
είναι σαν να σου λέει όχι η ίδια η ζωή
και πώς να ζήσεις χωρίς αυτήν ?
Ø Ένα στυλό χωρίς μελάνι δεν γράφει
ένα λουλούδι χωρίς νερό δεν ζει
μια αγάπη δίχως έρωτα πληγώνει
κ’ η μοναξιά χωρίς εσένα με σκοτώνει!!
Ø Είναι τα μάτια σου που κλείνεις και τρομάζω
είναι που μέσα σου σαν χρώμα ξεθωριάζω
είναι που θέλω εσένα και διστάζω
μη φύγει τ’ όνειρο καθώς θα σ’ αγκαλιάζω !!
Ø Φαντάσου να σ’ έβλεπα πίσω από το τζάμι της ζωής μου
και όσο ανάσαινα να θόλωνε και όσο θόλωνε
να σ’ έχανα! Αν δεν ανασαίνω θα πεθάνω…
Όμως αξίζει να σε βλέπω!!
Ø Όταν όλα κάποτε σ’ αφήσουν
Και τα’ αστέρια από τον δρόμο σου σβήσουν
μην δακρύσεις και αμέσως θυμήσου πως
με την σκέψη μου θα’ μια μαζί σου!!
Ø Έχεις χαθεί σε μια σιωπή που τρυπάει τα’ αυτιά
δεν σε θυμήθηκα απλά δεν σε ξέχασα ποτέ!
Θέλω να σε δω αλλά όχι μόνο στα όνειρα!! <Σ’ αγαπώ>
Ø Όταν σε γνώρισα φοβήθηκα να σου μιλήσω
Όταν σου μίλησα φοβήθηκα να σε φιλήσω
όταν σε φίλησα φοβήθηκα σ’ ερωτευτώ
και τώρα που σ’ ερωτεύτηκα
φοβάμαι μη σε χάσω!!!
Ø Αν ήμουν πουλί
θα ήσουν τα φτερά μου
Αν ήμουν δέντρο
θα ήσουν οι ρίζες μου
Μα είμαι άνθρωπος και είσαι η καρδιά μου!!
Ø Αν ήσουν τριαντάφυλλο στην έρημο
θα γονάτιζα στο υπόλοιπο της ζωής μου μπροστά σου και θα έκλαιγα για να μην διψάσεις ποτέ!!
Ø Κάθε μέρα θα σου λέω σ’ αγαπώ!
Αν κάποια μέρα δεν το ακούσεις
πάρε ένα τριαντάφυλλο κι έλα να με βρεις…
Θα είμαι σ’ έναν τάφο και θα σ’ αγαπάω σιωπηλά!!
Ø Το να ξεχάσεις
δεν σημαίνει να σβήσεις τα πάντα απ’ τη μνήμη
Αλλά να καταφέρεις να θυμάσαι χωρίς να πονάς!!!
Ø Αγάπα ότι έχεις
αφού δεν μπορείς να έχεις ότι αγαπάς!!
Ø Όπως ο ουρανός
αγκαλιάζει τη γη
Όπως τ’ αστέρια
φλερτάρουν το φεγγάρι
Όπως ο ήλιος
ερωτοτροπεί σε κάθε ανατολή
Έτσι θα ήθελα
να είμαστε εμείς οι δυο
Μαζί!!
Ø Μην προσπαθείς να κρίνεις
αυτόν που σε πλήγωσε
γιατί μπορεί να πληγώθηκε περισσότερο
μέχρι να βρει το θάρρος μα το κάνει!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








