Σάββατο, Ιανουαρίου 03, 2009


Ο ΚΑΠΤΕΝ MORGAN ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ...
ΜΑΓΚΕΣ...

ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ "ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ" ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΓΑΝΙΣΤΑΝ...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 02, 2009